måndag 1 december 2008

Fortfarande nere!!!/Spidey

Jag på italienska

Det tog mig värre än va ja trodde det där me att man vart kickad ifrån bandet. Men ska lämna det bakom mig. Kanske iofs hittat ett annat redan men vet itne om det är min musik dock.....

Till nått helt annat. Gissa va som händer imorrn då?SSSUUUUCCCCKKKK.
Scan kommer å har julbord. För i helvete va trött man ska behöva bli. Iofs bättre än på en ons för nu kan ja äta lite mer dock.
Sen vann vi alla ida en fläskfile var å det är ju trevligt. bara 3 points fölr hela den så den sparar ja till helgen...:-)

Annars är de väl inget nytt under solen. förutom firmafesten på fred...men då tänker ja inte räkna points. Iofs kanske man gör de iaf men tänker ändå ta ett par öl/drinkar för mycke.

Sen har ja mått illa sen ja slutade jobbet. Läste i aftonbladet om en tjej som dom hade opererat ut en 4,5 kilos hårboll. Sånt får ja kvällingar av. FFFYYY fan va äckligt. Jag tål ganska mycke men de där får det att vrida sig i min mage.....Så va de ju såklart en bild på den....Vet hur det r när kissarna spyr upp en bara...det är fan inte mysig...Så vi får se om ja kan få i mig nå mat ikväll....Tvivlar på det..... Så ett nytt tips om bantningsknep. Ta bort hårbollen å gå ner 4,5 pannor.

See ya don´t wanna be ya/Spidey

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med bandet, börja spela dansband med mig då istället ;)

Hårbollen,,, så farligt va det väl inte,,, lite rhode island på den så går den nog ned igen, (ej läst artikeln)

puss

Anonym sa...

Haha du är rolig..en hårboll..värre saker finns ju!!
Visst gjorde du pepparkakshuset med J och T förra året?
Kramisar

Spider-Man sa...

Haha,,,Ja verkar va den enda då som mår illa å frukosten ligger å rullar uppe i halsen för sånt då?Japp ja va me på den. Ska göra ett eget pepparkakshus ida.

Daarkh sa...

Jag är inte avundsjuk på ditt jobb just nu.. hade nog tvingats sjukskriva resten av December och halva Januari om jag hade ett jobb i närheten av mat medan jag försöker gå ner i vikt. Keep up the good work!