tisdag 2 december 2008

Lunchen sket mig! /Mattias

Skulle vår vana trogen äta lunch tillsammans idag, jag och Niklas. Det är trevlig som sjutton. Det är bara ett litet aber med de där luncherna. Det är omöjlgit att äta hälsosamt och GI. Speciellt inte om man är vid Slussen och det regnar och man bara vill springa in på närmsta MackieDi. Men vi blev inte så usla. Gick på Taco Bar och käkade en Nachotallrik. Misstänker att det är uselt ur GI-synpunkt och nu har jag två fusk på två dagar och i morgon är det vägning. Men det kanske går vägen. Min målsättning för i morgon är att jag inte ska ha att gå upp allt för mycket sen jag helt tappade koncepten för en månad sen.

Middagen i dag blir ur en GI-bok och är biffstroganoff. Det låte gott, det verkar gott så vi får se om jag också kan få det gott när jag lagar.

Cee ya!

Mattias

, , ,
, , ,

Inga kommentarer: