tisdag 2 december 2008

AAAAHHHHHHHH del 2/Spidey

Fan va tungt de känns igen. Julbordet ida ledde till 15 p. Å då tog ja fan mig inte mycke. så man blr lite less.....Å mätt vart man....
Å ja fick 2 "roliga"mail ida. Imorrn invigs färskvarorhallen, där vi har ett provkök å tar kunder m.m så de är julbord imorrn.
Å näste vecka ska menigo ha ett eget julbord vilket ja hade hoppats på att vi skulle slipp pga festen på freda. När ska de ta slut? sammanlagt 6 julbord å en firma fest. El va de mer? har tappat räkningen.

Men ja har tagiut upp det där me träning iaf. va inne på World Class å snackade me dom å de ångrar ja bittert. Tog en halvtimme å han hade ett perfekt packet för mig å endast mig. å han fråga massa frågor å slutsatsen va att de bara fanns ett kort iaf som gällde alla gym å du fick göra va fan du ville å när fan du vill typ. Fan va speciell man kände sig då Plus han hade ett pris som bara ja fick. å ja måste bestämma mig ida nu annars gäller de inte. VVVAAA FFFFAANNNN när man tom säger att man är säljare så fortsätter han. Så de kommer nog inte bli world class. Synd för de va ett fint bra gym men man förstörde de iaf.
Men träning kommer de bli denna el nästa vecka. Är peppad som fan......

Men inte lika peppad för morgondagen dock. Kanske lite men endå inte. ja vägde mig nyss å då stod min våg på 97,5 så vi får se va vvvågen säger men tror inte de har gått så bra....bara tagit 2 lång promenader sen förra ons. men de har väl sina förklaringar.....Men ska bli bättre...sen kommer gymmet också.....

Har vart lite hängig sen i helgen...iofs inte bara de som hände me bandet men bara vart lite ner....Det kommer förvinna fortare än att Martin hamnar under 100 pannor iaf.....

See ya Don´t wanna be ya!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sunkigt me så mkt julbord hela tiden =(

Men den där säljaren, hade han inte lite rätt? Remember you are unique - just like everybody else!

skoja!

Lycka till med träningen!