onsdag 17 december 2008

0,8 ner å en hamburgare!!!/Spidey


DEt gick som ja hade hoppats på....ner 0.8kilo....^å de firas me en 150 grammare. Å FAN va den satt fint men en 33cl cola till....

Nu har ja börjat min lilla "paus" ifrån viktväktara. å när ja menar paus så är de inte att ja ska svulla hamburgare å pizza å fritera allt ja köper hem. utan inte ta de så hårt som man har gjort. aj kommer fortsätta skriva pointslista å gå på lång promenader å träna. Jag är fortfarande pepppade som in i helvete på att gå ner men ja kommer kanske ta nån burger el ta nån extra öl utan att få ångest. Det har varit såååå jävla jobbigt den här tiden me mitt jobb bla som har provluncher å julbord hela jävla tiden. Å de blir så stressigt när man ska på en provlunch för man vet oftast inte va det är för nått dom bjuder på. Sen när man är där å plockar maten så kan de i sin tur va skit jobbigt att räkna för du har ibl ingen koll på hur rätten är gjord, som ida när vi fick en omelette. Å såklart va den svin god men ja tog bara en liten bit en massa sallad.

Jag vet att ja har ganska bra karaktär å sån vilja att gå ner så jag tar inte så mycke av den maten. Men det är fan så jobbigt. Å vi ska inte snacka om när Delicato är förbi å bjuder på Daimbiskvier(som vi fick testa innan dom släpptes på marknaden.;-))


Ida va Findus förbi me en liten julklapp bestående av lite burkar. Dom va iofs ganska bra points mässigt men sen fick vi en majonäs tub också såklart....men den gav ja bort...Imorrn får vi från förtaget en påse, så vi får väl se va som finns i den...Iaf en julskinka...Å den är ju skit bra att ha för den får man äta hela skinkan(om man skär bort fettet såklart) för 3 p.:-)


Nu ska ja lägga mig....


See ya don´t wanna be ya/Spidey

1 kommentar:

Daarkh sa...

Har sagt det förrut och säger det igen.. är inte avundsjuk på ditt jobb i detta läge. Den typen av tillgång till mat skulle döda mig.