torsdag 18 december 2008

Va har ja gett mig in på?/Spidey


Skapade en grupp på Facebook där ja skrev att folk får rösta om ja ska raka skallen el inte. Och den tar slut den 31/12 kl13....Hann knappt lägg upp den innan folk röstade. 6 ja 2 nej 1 kanske. Om dom siffron håller sig så blir man skallig till nästa år,haha...Kanske på tiden...ja vet itne....
Sparar massa pengar på Shampoo å balsam....

Ida så har ja itne brytt mig så mycke av det ja har stoppat i mig. Kändes kanske skönt men lite ångest också....Kommer räkna iaf såklart å hittils är ja väl upp i 39 points av 30p. Det har ja aldrig haft så höga point på en vardag. Har haft den på helger när man druckit öl.
Å ja kommer inte hålla dom pointsen varje dag såklart men ida kändes de sååå skönt att äta nån extra macka som bjöds på jobbet som frukost. Sen kom en person å delade ut Delicatos helgrulle å den propade man i sig. Men de va skönt att släppa lite. Tror de behövs nu.
Några på jobbet va lite oroliga att ja skulle hamna tillbaka å gå upp igen men ja är inte orolig. Ja vet att ja kommer börja igen på allvar nästa år. Ja kommer träna minst 2ggr till i år. Kommer gå på långpromenader m.m.

See ya don´t wanna be ya/Spidey

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fejsbook... vad är det för nått?

Klart du ska ha din sexiga hårman kvar,,, damerna vill ju ha mjuka sensuella män och inga fyrkantiga hårdingar.

Daarkh sa...

Jag kapade av mig mitt hår för drygt 2 år sen nu.. Trodde jag skulle ångra mig fatalt, men faktum är att det enda jag känt som negativt är att man är lat inför att hålla det snaggat. Men räknar du samman alla slitna morgonar då du kämpat med borste för att våga gå ut utan att stans skator ska försöka flytta in i hårtrasslet, jämnfört med de 10 minuter det tar att raka skallen, så är inte ens det ett problem egentligen.

Spider-Man sa...

nu står de 22 som vill å 17 som inte vill att ja ska raka av håret...så vi får se...:-)