måndag 15 december 2008

Men men...Lämnar du mig?/Spidey


Ja som trodde vi hade de så bra tillsammans. Å ja har märkt att de har vart nått fel på senaste tiden men ja har inte vågat fråga. Varför sa du inget? Det kan inte ta slut såhär....Vi måste kämpa ihop. Va har den metoden som inte viktväktarna har? VA?

Vi som hade de så kul när vi skrattade å kramades på möterna. Hur ska de funka nu då?


Jag som precis köpt ett gymkort å ska börja imorrn....Är allt förgäves? Jag gjorde de här för din skull för att du skulle bli peppad å säg"fan va bra Spidey. Nu ska ja också börja träna" Å så tränar vi ihop. så skrattar vi tillsammans som du vet vi brukar göra ibla. Å ja säger"kommer du ihåg den där gången sa att maskarna va en tilllåten smaktsättare" å vi skrattade tills tårarna sprutade. Va kommer hända nu då?

Vem ska ja skratta me å retas me nu då?

Visst om du nu har hittat en fetare metod så ta den då....Skit i mig då...Tänk inte på mig å mina kilon.....

See ya don´t wanna be me!!!!/Spidey

1 kommentar:

Anonym sa...

Andra metoder? Det finns bara en metod och det är bantning.

The real shit. The original stuff.

Kör hårt och ha det gott!