söndag 14 december 2008

Juicet snygg diet /Mattias

Det här bara måste vara för bra för att vara sant. Nån Jason Wale, aka the Juice Master, påstår att man kan dricka juice i stället för mat och gå ner tre kilo i vikt på en vecka. Tro fan det. Självklart minskar man i vikt om man bara äter flytande föda, den väger ju mindre och stannar inte lika länge i kroppen. Alltså får man mindre bajs och annan skit som tynger en.

På samma sätt som nutrilett funkar utmärkt. Man blir mätt och mår finemang och går ner i vikt. Ända till man börjar äta igen.

Men det där med juice är ändå ganska lockande. Jag hatar att planera maten för veckan. Tänk att bara pumpa i sig en dryck några gånger om dan. En diet helt i min smak.

Man kanske provar, allt för er skull kära läsare, om man får en juicegörare i julklapp, annars får det va!

Cee ya!

Mattias

Aftonbladet
Alla sätt är bra?

Vegetabiliska oljor antiinflammatoriska

 ?The Juice master?
, , ,
, , ,

2 kommentarer:

Daarkh sa...

Flytande funkar men som du säger blir det bara under tiden du fortsätter med det. Så fort man äter som normalt går man upp igen och ofta med råge, dvs Livsfarlig jojobantning.

Anonym sa...

Förstår din point. Men jag tror att denna är perfekt att kombinera med nyttigare mat. Tänk alla vitaminer som hjälper till att detoxa kroppen. Jag ska kasta mig på datorn och beställa mig en upplaga. :)