söndag 14 december 2008

Ont i (jul)skinkan!/Spidey

Spelade bowling i fredas å fick sååån träninginsvärk i vänstra skinka. Jag trotsade den smärtan å gick ut ,trots bakis också, på en 1.2 mils promenix igår. Den va fan inte skön vill ja lova den mest smärtsamma promenad ja har gått på. å när ja vaknade imorse så va smärtan värre....
Ska börja träna på tisd så vi får väl se hur de går me arlset, det är spinning som gäller....

Som ni säkert läste vart den iaf en helkväll i freda. Först bowla sen hamna vi på Tikibar. Sen skulle ja bara säga hej till ett par polare på Limerick men dom bjöd såklart på ett par öl. Men som man har börjat göra på fyllan, vilket är fan bra, är att man går hem. Det var väl ca 3 km el nått så man gick av sig lite av ruset å sen fick man lite motion....

Igår vart de bara lugnt förutom promenaden å ida åkte ja hem till föräldrarna där de bjöds på lax. Svingott men tyvärr höga points. Men det är ju bra fet som man ska äta såklart. Men när ja sa det till farsan så sa han "vi har annnars paj hemma. Västerbottenostpaj!" VA säger man då?,haha
Hittade tyvär inte pointsen i en västerbottenostpaj men den lär inte vara bättre än Felix oståskinkpaj på 220gr som är 14p. Så ja höll mig såklart till laxen.

Angående tisd så ja är skitpeppad. Det är en polare(hempa) å ja som har bestämmt oss för att gå sen kanske de hakar på några andra också men ja tänker köra det på tisdagar iaf. Ska bli skönt att röra sig lite mer....

Skönt att höra att det är bra me Jonnie. Vi måste köra nått fetknoppar träff snart tycker ja....

See ya don´t wanna be ya/

5 kommentarer:

Daarkh sa...

Ge mig några veckor att läka ihop, så kan jag försöka skramla ihop sjukpenning nog för att ha råd att komma ner till Stockholm under tiden. Felet är väl att det snart är Jul också, men som sagt, någon helg borde vi kunna hitta för en fetknoppsträff.

Martin Lundström sa...

då lovar jag att jag bjuder Jonnie på middag! ;)

(inser nu att du, Jonnie, kommer att få höra det skämtet lika många gånger som jag får höra: "Ah, men du e ju fakir, du ska väl tåla att det är kallt ute! Höhöhöhö!"

Unknown sa...

Mä. Du kör väl inga frystricks?

För övrigt fattade inte jag att det var ett skämt. Fick till och med tänka efter vad du menade.

slutligen. Fetknoppstreäff vore fett skoj!

Daarkh sa...

Martin: O ja.. man lär ju få ett och annat buffé erbjudande numera, när gränsen vad man klarar ligger på 2 dl.

Anonym sa...

inget jag skulle våga mig på; hellre fruktdiet isåfall. Sen allt socker i juice i väll inte så rockigt? Spelar kanske inte så stor roll om ända målet är att gå ner i vikt