måndag 8 december 2008

Avreagera mig lite/Spidey



SÅ J*VLA TRÖTT PÅ SÅ MYCKE. Idiot matkärringer som tar en halvtimme på sig att bestämma vilken jävla fisk som dom ska köpa till sina ungar. De är ju för fan bara panering du köper å kanske en stackars fisk på 5% på ett redan överfiskat hav och som iaf innehårt 120% fett å suger upp ännu mer när du stekt den. Å hur FAN kan en kille som jobbar på en fin restaurang på stureplan kalla sig för kok om han inte vet va en brioche. Och att du å ja kanske inte vet va de är ju kanske itne så konstigt men den idioten har förhoppinsvis gått rest.skola. En brioche har en äkta viktväktarn vän kan man säga. Det är en bulle som innehåller ca 99% smör- Jävligt god men kanske inte är så nyttig. Och sen har han mage(förhoppinsvis större än min är ordagrant) att skylla på mig att ja slagit fel när ja förklara att det ligger 100 st i en krt. Snacka om stor jävla krt det skulle va om det var limpor som han påstod att ja sa till honom skulle ligga i en den. O alla(förutom du Mattias) jävla politiker som tjänar mer än va botswanas har i bnp med alla sina fallskärmsavtal å pensioner. Kasta ut dom ur ett flygplan med sitt jävla fallskärmsavtals å får vi se hur passa bra den hjälper dig på vägen nu. och alla som inte tror att aj har känslor. Ok att aj är stor(på väg att bli mindre) vet att ja kanskte inte har alla hemma däruppe å kanske inte ser ut som Brad Pitt(Iofs vill ja inte se ut som honom snarare George Clooney,där har vi en man i min smak) men ja hra fan känslor. Å alla dom småkryp till journalister som spyr ut va vi ska tycka å känna å veta. Allt som står i tidingarna är bara död å lögner som alla läsa å tror på. å alla jävla bönder som söker nån å alla idioter på is. ^Snåla jävla Ridderheims som har haft en tväling hos att vi ska dubbla deras försäljning å om vi lyckades me det så skulle en vinna en resa till Italien å vi andra en stor korg. Inte en enda jälva gång kom dom förbi å peppade oss/ sa hur de gick/ svara på frågor mm. Vi hamnde nån tusen lapp under det vi skulle ha sålt. Vi skulle sälja för 1.2 miljoner till dom å vi lyckades nästan. Å allt vi fick som tack för att vi nästan klarade va ett packet salcia korvar å en liten burk soltorkade tomater. Vet att vi inte klarade mål men va fan vi dubblade nästan deras försäljingn. Snåla jävlar. Plus dom kom inte ens själva å lämnade priserna. Hur peppade blir man på att sälja dom nån mer? Har bara en sak till er alla. *plockar fram ett stort förstoringsglas å placerar mitt pekfinger bakom den* Ett stort FUCK OFF ifrån mig. God Jävla jul.


Annars har min dag varit bra. Gick hem men vet dock inte om ja kan göra det imorrn för ja fått lite skavsår. Å ja behöver inte laga nån mat till imorrn för gissa vad.....SSUCCKK. dEt är ju julbord imorrn. Hör å häpna. Det har väl aldrig hänt mig förr va? Vet inte va som kommer bjudas men kommer snåla som fan.Förutom me julskinkan som verkar vara dualval Det är fan inte helt fel de...:-)

Å ja vägde mig nyss också å min våg stod på 97kilo så de ser väl bra ut tror ja....Nu ska ja dricka julmust å äta lite yog(a)hurt(s) me cornflakes.:-)


See ya don´t wanna be ya/Spidey

Inga kommentarer: