söndag 7 december 2008

Om frosseri är en dödssynd... /Martin

...så skulle jag varit död nu! Hade ett gig i Malmö i Fredags kväll. Fick för mig att jag skulle köra bil fram och tillbaks från Stockholm, för att komma hem så fort som möjligt efter giget. Dummadummadumma jag! Jag är inte 23 år gammal längre, och jag orkar inte med att vara vaken och köra på samma sätt som förut. Vägen hem var ett helvete. Var tvungen att stanna vid varenda jävla nattöppen mack för att köpa koffeinläsk, kaffe, godis, käk och allt möjligt för att hålla mig vaken och på vägen. Stannade typ sex gånger på vägen hem och sov tio-tjugo minuter åt gången. Räknade till fyra tomma godispåsar i bilen i morse. Helt sjukt... Och dimma var det också.

Fan, nu är det skärpning som gäller... Men, men... jag tog mig hem levande iaf. Hellre tjock än död...

Inga kommentarer: