lördag 13 december 2008

Luciafrossa /Martin

Idag får jag äta hur mycket som helst av vad som helst! (förutom pizza så klart, det sparar jag tills under 100 kg!) Inte för att det är bra för viktminskningen, utan för att jag behöver en kort motivationspaus. Visst är det så att motivationen tryter lite efter ett tag, men den kommer tillbaka. Jag tror att en liten paus gör mig gott... Kör hårt igen på måndag! Julen kommer också tillåta mig att göra matmässiga snedsteg, men jag ska hålla koll på vad jag äter, och skriva ned allt!

Nu ska jag njute av luciabakverk och popcorn!

1 kommentar:

Daarkh sa...

Jag hör att ni lider av Jultiderna. Själv ser jag inte så hårt på det då jag aldrig varit så mycket för Julmat, så även om det blir ett flytande Julbord, och max 2 dl åt gången tror jag det kommer gå bra.

Ni andra får bita samman och boka in enstaka såna här frossardagar och sedan sköta er stenhårt sen.