onsdag 10 december 2008

En lite whisky å massa tankar!!!/Spidey

Det hade gått sådär denna vecka. ner 0.1 kilo. Men det är inte så konstigt iofs efter firmafesten å man har inte ätit så bra.

Kom hem å slog upp en 3:a Scapa å lagade matlåda. Det vart kyckling me morot å zuccin, vitlök solo m,m. vart bara 4 points.
Har vart hängig som fan den senaste tiden. En del pga att man inte vet va som händer me jobbet. Dom har iofs inte sagt nått men vårt företag måste drabbas också. Vi har ju kunder som ISS som har sparkat x antal personer å dragit in på julmaten. IOfs skulle de va dumt enligt många på jobbet att kicka mig för ja säljer så bra. Fast man bara jobbat där sen i april å fick min första ringkund i juni så vann ja en säljtävling till Erfurt. Å ligger på 3:de plast å 2:a plats på 2 andra. Å då har ja inte så många kunder på min ringlista. Å nej ni behöver inte vara rädd att ja ska ringa er å sälja herrtrosor el skosnöresrengörare. Vi ringer bara restuaranger som vill ha mat å sprit m.m. Sen är det massa annat som tynger ner mig också som ja inte vill gå in på nu men kort sagt känner ja mig jävligt ensam. Men det kommer väl bli bättre å ser den 1 jan som en ny start. Då lugnar det ner sig på jobbet både me provluncher å ordrar.
Då ska ja ta tag i saker som att försöka flytta härifrån. Avskyr den här lägenheten. Sen ska ja försöka fixa upp min klubb också. Få lite liveband å bra musik upp.

Jag vart jävligt glad å peppad när jag såg 2 vackra kvinnor som hade skrivit kommentar till oss. Så jävla starka å när man läser så blir man bara mer peppad att fortsätta gå ner ivikt. Ni måste bara in å läsa om deras viktminskning.
Anna och Nett
När man om dom blir man inspirerad och peppad. Det behövde ja verkligen läsa ida.:-)

See ya don´t wanna be ya/Spidey

1 kommentar:

Anonym sa...

Fortsätt kämpa, lägenheten vet jag hur det känns, hoppas du kan byta den så fort som möjligt, det är ju nått att se fram emot =) + en massa sjyssta Live band, vore kul att kolla in. Take care, c-ya.