tisdag 30 september 2008

33 år gammal... / Jonnie

Idag fyller jag 33 år. Man bör väl se det som att jag nu går in i den andra tredjedelen av mitt liv, även om sanningen troligen är närmare att man går in i sista halvlek. med ca en månad kvar till operationen beslöt jag mig för att fira min födelsedag med att äta något jag varit sugen på att testa men aldrig kommit mig för...

Jag åt en hamburgare som kallas för "Helan" hos resturangen Monroes i Sandviken.
För att i detalj påvisa vad det innebär kommer här både bild och innehålls förteckning:

HELAN (Kostar 169:- , men jag fick den i födelsedagspresent av min vän Wessling)
Den innehåller 450g hamburgare (3x150g staplade på varann), 150g Bacon, Ost ,Stekt Ägg, 150g Fläskfile, Gurka, Tomat, Salsa. Till denna får man även strips och en 33 cl läsk.


Det hela var ett rejält mastigt mål, men genom att vara ganska hungrig, ta gott om tid på sig och njuta av att detta var den första och troligen sista gång jag kunde äta en av dessa, gjorde det till en trevlig upplevelse.

Avslutningsvis ett bildbevis på att den gick ner (även om jag lämnade halva ägget och lite strips). Minst 2 vittnen finns dessutom.

3 kommentarer:

Spider-Man sa...

Haha,,,,Damn va god den där burgaren såg ut. Måste nog testa den när man har gått ner ca 20 pannor. se om man pallar me den då. Nu skulle ja palla ungefär lia mycke som du men om 20 kilor tror ja nog inte de....

Martin Lundström sa...

Haha! Helt underbart!
Vafan? Fyllde du år igår? Jag som ringde och snackade dataspel med dig hela dagen. Du kunde väl sagt nåt? Du fyllde ju jätteojämnt!

Unknown sa...

Amen satan va gott. JAAA VILL OXÅ!

och

Ja må ha leva!