måndag 29 september 2008

SUUUUCK!!!!/Spidey


Det gick inte såååå bra i helgen som ja trodde. 51 points i freda å 35 i lörd. (får äta för 31p)
Glömde att ja hade provlunch på fredan där de vart pytt i panna. Hade me mig en matlåda men me tanke på att det bjudis på käk måste man ju ta de plus att det är en del av det vi "måste" käka. Det menigos egna pytt som ställdes emot Felix. Måste fan säga att våran va mycke godare. SÅ ist för min matlåda som va på 6 points så vart de det ist, enligt vv rest.guide, 13p(suuuck)
Så det är lär inte gå så bra nu på onsd på viktväktar mötet men ska börja traska till jobbet igen (tar ca 1 timme) å äta mer rätt än någonsin nu(vilket kommer skita sig redan imorrnkväll).
Stekt bara wokgrönsaker nu när ja kom hem å har gjort en fisk å spenat "gryta" värde 3 points till matlåda imorrn.
Och imorrn kväll är det Saluhallen visning på jobbet. Dvs många leverantörer kommer för att visa sina kampanjer dom har i vår kampanjtidning nästa mån å då blir de prov smaking på massa gott. Mer om hur det gick imorrn.

Men som jag har sagt tidigare så kommer ja gå ner i vikt fast det kanske tar lite längre tid för mig än dom andra med tankt på mitt jobb(snart blir de ju tyskland å oktoberfest tex) å min öl....;-)
Iofs tagit de lugnt me ölen den senaste tiden...De vart bara sammanlagt 3 öl i fredas....

SEE YA, DON´T WANNA BE YA/Spidey

Inga kommentarer: