måndag 29 september 2008

I dag ska jag motionera! /Mattias

Idag ska jag motionera för första gången!

- Va är nu detta? kanske du som läsare tänker. Har inte fettot rört på sig förr?

Jorå. Det har jag visst det. Har i olika perioder varit hurtigare än många andra och tycker nog att idrott kan vara ganska roligt. Men idag ska jag motionera på ett helt annat sätt. Jag ska lämna in i en motion om klimatsmart EL i Stockholms Stadshus. Det känns roligt och spännande. Dessutom tror jag att den här dan har gått ganska bra, precis som i går när det gäller maten, men det har inte gått så bra under resten av veckan så vågen kommer nog grina på onsdag.

I går blev det en smarrig fiskgryta med rester till lunch idag. Frukost blev en smörgås på grövt bröd som till och med Martin torde kunna tycka att den var okej.

Nu ska jag hämta grabben!

Cee ya!

Mattias


, , ,

Inga kommentarer: