onsdag 1 oktober 2008

Lite nervös /Martin

Känner mig faktiskt lite nervös inför vägningen på Viktväktarna idag. Konstigt, jag har ju faktiskt skött mig riktigt bra, trots gigdagar med larvig diet (kolla bilden). Hur god såg förresten inte Jonnies burgare ut? Helt sjukt! Jag själv brukade gärna ta en 200-grammare när jag var på Sibylla, och folk tog nästan illa upp... och det sjuka är att jag inte blev mätt. Jag skulle lätt kunnat klämma i mig en till om det inte var för att man inte ska göra så utan att skämmas. Ett sån´t mål som Jonnie käkade såg galet nog ut att vara helt lagom när jag var på det humöret. Känns ganska konstigt att jag kunnat ställa om mig från skräpmatsfrossare till fullkornsfrossare. Och jag VILL verkligen fortsätta, även om jag blir sjukt sugen på skräpmat ibland.

Inga kommentarer: