fredag 19 september 2008

Kläderna växer och magmåttet minskar! /Mattias

Blev inte något tjockisbloggande i går. Men det går ju bra för bloggen ändå, många som kommer och läser mycket, och dessutom kommer igen! Det är skojigt. Roligt också att en del börjat kommentera. Eller nåja, en eller två!

Gårdagens krubb var vanliga frukosten, fisklunch med kokt potatis och till middag blev det någon slags färsbiff inköpt på Hemköp i centrala Stockholm. Till det en mindra salad med bönor och lite annat nyttigt. Gott och helt ofuskit. Förutom två korvar med bröd när jag höll på att svälta ihjäl efter att Martin dragit ut på mitt liv till den milda grad att jag inte kunnat fika på en vecka nu! Men en helt bra viktminskningsdag i övrigt.

För övrigt är det lite spännande att man de facto blir smalare när man ser på vågen att man tappat något eller några kilon. Kroppen blir mindre. Kläderna större och helt plötsligt tittar människor på en med en helt annan blick!

Kalla mitt huvud fullt av spöken, men det är sanningen jag presenterar här!

Cee ya

Mattias

1 kommentar:

Martin Lundström sa...

Visst är det häftigt när man börjar märka på käderna att det händer grejer? Har inte börjat märkas på mig än, men det kommer!