söndag 14 september 2008

Plötslig inspiration... /Martin

Helt plötsligt bara slår det mig:

Fan, vi är på gång...
Vi har satt igång den här prylen, och jag vet att vi inte kommer att misslyckas.
Jag har planerat flera månader att sätta igång, och nu är jag där. Med mig har jag ett gäng stenhårt envisa jävlar som inte heller kommer att ge upp i första taget. Om några månader kommer vi att vara i toppform och må så gott som vi inte gjort på flera år. Så sjukt skönt att vara igång! Just nu känns det inte heller särskilt svårt, känner mig otroligt peppad!

Ge mig mera äckligt grovbröd! Ge mig kokta rotfrukter! Ge mig Vatten till maten! Ge mig Frukt istället för godis! Ge mig klyschiga tillrop som "vill man vara fin får man lida pin"! Ge mig Havregrynsgröt! Ge mig, ge mig, ge mig! Nu är jag på gång!

/Martin "I´m totally losing it" Lundström...

1 kommentar:

Daarkh sa...

Jupp.. You lost it.