torsdag 18 september 2008

Resultat efter 1 vecka /Martin

Med stor förväntan och stramande kläder ställe jag mig återigen på viktväktarvågen. GLÄDJE! 112,1 kg. Jag har alltså gått ner 2,4 kg den här veckan! Inte illa alls! Vi fick dessutom möjlighet att göra lite reklam för bloggen på Viktväktarmötet efteråt. Det verkade vara uppskattat så långt iaf. Hoppas de tycker samma sak efter att ha besökt den.

Efter mötet var det att snabbt packa ihop och åka hem till min söta, men sjuka sambo. I min stress märkte jag inte när Spider-tjyv snabbt snodde åt sig alla mina Viktväktarböcker och en kartong med smal-godis. Godiset märkte jag innan vi hann därifrån, men böckerna upptäckte jag var borta först när jag kom hem och skulle käka en Viktväktarriktig pastasallad. Vad trodde Spidey egentligen? Att han skulle gå ner dubbelt så fort i vikt med dubbla uppsättningar böcker? Så... I morse var det bara att åka iväg till tjyv-Spindeln och hämta upp prylarna under hot och förmaningar om att inte göra om det. Hoppas du skäms, Spidey! På grund av dig så kräktes min dotter i bilen på vägen till dagis, och jag hann inte äta frukost...

Nåja... Nu ska jag sätta mig och försöka rätta till de tekniska problem vi just nu har på bloggen.
Sen är det ett par möten... Ganska stressig dag, och frukosten är missad.


Tre djupa andetag...

I bakgrunden på bild två ser vi Konsulent-Gun, hon som ska se till att ha koll på mig och Spidey under vår viktminskning. Hej Gun!

2 kommentarer:

Wånkan sa...

Hittade hit via nyligen.se..... Lycka till grabbar!

Unknown sa...

Jävlit bra jobbat Martin! Snart är du i form igen!