onsdag 17 september 2008

Onsdagsvägning innebär framsteg. / Mattias


Så där ja. Ny invägning, och det innebär glädje och jubelrop. Ingen större viktminskning kanske ni säger, men jag vill å det kraftigaste betona att jag är först under hundra kilo! Jag är nu en minibit jämfört med de andra i projektet och kan spara en siffra vid varje inskrivning, ja om det fortsätter så förstås. 99,8 kg är matchvikten i dag.

Det blir ingen viktbild idag eftersom ett kilo inte syns sååå på foto. Vi vill ju trots allt vara goda förebilder och att du som läsare ska känna att det både går och syns att man tappar kilon. Så då går det ju inte att ta bild efter bara ett kilo. Nu känner jag mig taggad efter alla små matmotgångar under veckan. Att jag inte varit på muggen innan vägningen betyder att det ligger ett gäng hekton i tarmarna och väntar på att lämna mig och få mig att bli ännu lättare!

Cee ya!

Mattias

Intressant?

Inga kommentarer: