fredag 19 september 2008

Matkatastrof /Martin

Tjohoo! Vi lyckades lösa vårat tekniska problem på bloggen till en tillfredsställande nivå.

Gårdagen var matmässigt en katastrof. Hann inte med frukosten, ej heller lunchen... Lagade en ganska trevlig middag bestående av varma mackor gjorda på ÄDR, keso, tomat, skinka, majs, lök, en skvätt ketchup och kryddor samt lite Sweet chili som tillbehör. Vräkte såklart i mig maten i äkta tjockisstil. Upptäckte sen att jag hade massor av points kvar att stoppa i mig, så jag gick loss på Viktväktarnas 2-points godisbars till de var slut. Riktigt onödigt! Även om jag inte kom upp i dagens pointsranson så hade jag mått mycket bättre om jag ätit jämnt över dagen.

Ny dag, nya tag. Frukost med lättyoughurt (inget socker), havrefras, banan, 1 skiva ÄDR, keso och skinka. Bra mat!

Tillagt i efterhand: Imorgon är det gigdag, så möjligheten att skriva kan ju bli haltandes. Men jag är ju numer rustad med en plan för maten!

1 kommentar:

Unknown sa...

Men ändå. Bra jobbat att du inte fuskade med att stoppa i dej riktiga dumheter! och snyggt jobbat med bloggen kamrat!

/Matttias