onsdag 26 november 2008

56 Minuter // Jonnie

Jupp.. 56 minuter tog det innan jag blev hungrig igen efter att ha ätit min stadiga frukost bestående av 55 gram Modifast blandat med 200 ml vatten. Sen tog det ytterligare ca 2 timmar innan första tanken på "Vad fan har jag gett mig in på?" dök upp. Nu vid klockan 10:25 börjar fantasier om mat simma runt i mitt huvud. Just nu skulle jag ge mycket för att få äta en rejäl knäckebrödssmörgås med mors hemmagjorda leverpastej...

Men tyvärr inkluderas inte det i min lista över vad som är tillåtet att äta/dricka.
Listan består av:

Modifast - 4 x 55g / dag
Vatten - Obegränsad mängd
Kolsyrat Vatten - Obegränsad mängd
Kaffe (Vilket jag inte dricker) - Måttlig mängd
Te (Vilket jag inte dricker) - Måttlig mängd


...Det var hela listan.

Humöret börjar snabbt dala vilket jag förstås räknat med, men att ekonomin skulle sjunka i samma takt var jag inte beredd på, utan ett par seriösa ekonomiska pungsparkar från Apoteket för min "mat" och medicin till Caine, har skjutit humöret helt i sank, så nu ska jag försöka dricka mig ohungrig på kolsyrat vatten och sedan försöka sova bort eländet tills det är dags att hämta Tuva på dagis.

2 kommentarer:

Spider-Man sa...

Du har de LÄÄÄTTT jobbigare än oss nu. Så nu ska vi sluta klaga att det är jobbigt....Damn...

Daarkh sa...

Just nu är jag beredd att hålla med... *skriver på sitt nya inlägg*