tisdag 25 november 2008

Tis....Dagen innan....suck.../Spidey


Videon förklarar allt.......

Det har gått bra så vitt ja vet....Gick hem i freda å i månd. Å i månd tog de en kvart längre....DDDAAAAMMMMMNNNN va jobbigt de va i snöovädret....men ja har gett mig fan på att gå hem så ofta ja kan å då ska ja fan mig det....Det tog mig unefär 1h45m igår att ta mig hem å blöt va man kan man säga.
gick på en långpromenad i söndas också som va på ca 2h30m Å då va man slut vill ja lova...Då va de sååå skönt att lägga sig i ett bad....

Pointsen är det typ den enda vecka ja inte överskridit mina points....fast ja va tvungen att dra ner dom sen senaste mötet me en points...så nu får ja bara äta för "bara" 30 p. Ja har druckit några öl också men inte lika många som förra veckan....Så vi få väl se-....men är lite nojjig för morgondagen-----

See ya don´t wanna be ya/Spidey

Inga kommentarer: