torsdag 27 november 2008

Riktigt glad! /Martin


jo, faktiskt, jag är på bra humör. Hade gått ner 0,8 kg, vilket betyder att jag har gått ner 10% av min ursprungliga kroppsvikt och fick under ohyggligt cermoniella förhållanden fick emotta viktv'ktarnas nyckelring. Cermonin gick till på detta vis: Jag ställde mig på vågen och upptäckte att jag uppnått 10%.

Jag: -Tjohoo! Jag har uppnått 10%!
Kontrollant:-Ja, titta... Grattis!
Jag: kFår jag en nyckelring nu?
Kontrollant: -Va?
Jag: -Jag vill ha en nyckelring, jag har gått ner tie procent av min ursprungsvikt.
Kontrollant: Guuun! Hjäälp!
Gun: -Ge Martin en nyckelring.

Nånting åt det hållet...

Från staterna fick jag någonting annat att sätta tänderna i. Mina nya svärd hade kommit! De smakade himmelskt! Bilden är när jag provslukar det ena av dem. Taget med min mobiltelefon i en prekär situation, så jag hoppas att den usla bildkvaliten ursäktas. Förutom svärden fick jag en jättefin t-shirt med texten: "Swors Swallowing - Because football only takes one ball"

1 kommentar:

Daarkh sa...

Mmmm... svärd! *Grlgrlrgrl - Dregel*
Tänk dig ett sånt med McTasty BBQ-dressing på.. eller mat i allmänhet! Jag är HUNGRIG!