fredag 28 november 2008

Skadad /Martin

Blir nog inte så svårt att gå ner i vikt den kommande veckan. Kan nämligen inte ens svälja ner min egen saliv utan att grimasera hårt. Skadade mig under giget i Göteborg igår. Kan vara det ondaste jag haft efter ett gig, hittills, under mina fjorton år som fakir. Ringde till min vän doktorn som sa att jag inte behöver åka till sjukhus om jag inte kräx blod. Och det gjorde jag ju inte. Skadan kom sig av att jag helt enkelt gick på slentrian när jag skulle sluka svärd. Jag gick ifrån flera av de säkerhetsregler som jag måste följa. Tur att jag åtminstone inte bröt mot den viktigaste: Inte fortsätta trycka om det tar stopp... Då hade det kunnat sluta riktigt illa. Ont idag. Kommer att göra ont en vecka till. (Och nej, det var inte något av de nya svärden som ställde till det.)Bilden visar hur jag såg ut igår.

2 kommentarer:

Daarkh sa...

Försiktig nu mannen! Inte bli för kaxig med slukandet. Hoppas inget allvarligt hänt.

Daarkh sa...

La mig för att sova så här klockan 00:39 på Söndagsmorgonen, och slår på sovrums-tvn för att slökolla lite innan jag sover. Då dyker en närbild på dig Martin upp i min ruta. Blev först fundersam, men så insåg jag att det var det där programmet när du får sladdkameran nerkörd i halsen av en extremt tråkig läkare. =)