onsdag 26 november 2008

Hmm, man blir jävligt less/Spidey

Det gick inte så jävla bra denna vecka trots ja gått hem å ätit bra å inte blivigt full å ja har inte överskridit mina points så gick ja bara "ner" 0.1 kilo. Visst är de väl bra att man inte gått upp men de känns så konstigt när man gjort ifrån sig så bra.

Men jag har en liten teori. Jag vart som sagt inte full i helgen. tog några öl men inte så det gick över mina points Så ja ska testa bli full i helgen å köra samma rejs att gå hem å äta nyttigt m.m. Men ta några öl i helgen å slänga i sig en 150gr typ.

Jag har långt ifrån gett upp hoppat och vart lite lika besviken som Martin blev förra gång. Det är fan bara ta i nya tag. Upp på hästen igen innan den blir hamburgerkött.(klämchäcka jävul)

Slutligen så måsta ja lägga upp 2 videos me mina kissar. Ja köpte en present till dom å som vart ju ganska glada kan ja säga.....




See ya don´t wanna be ya!!!Spidey

3 kommentarer:

Martin Lundström sa...

haha! Kattskrällena gillade knarkpåsarna!

Daarkh sa...

Hahaha! Vad var det dem fick? Påminner om när vi gav våra katter en leksak med kattmynta. Den ena katten luktade på den och struntade sen helt i det. Den andra blev skogstokig. Slogs med leksaken i 3 timmar i sträck, innan han tog med sig den och gömde sig i garderoben där han låg och morrade hotfullt varje gång någon öppnade dörren till garderoben. Det är altlså en katt som vår dotter numera drar i svansen och lyfter runt på utan att han bryr sig nämnvärt, men vi vågade seriöst inte gå fram till honom så länge han hade kattmyntan. Han morrade som en hund och blottade tänder åt oss.

Anonym sa...

Haha =) Roligt dom hade det, spec Psyke då!