onsdag 26 november 2008

PAAAAIN! // Jonnie

För ett par timmar sedan kickade koffeinberoendet in på allvar. En huvudvärk som fick mig att vika mig dubbelt och lägga mig i fosterställning med tårar i ögonen och ett illamående som gjorde att jag knappt kunde dricka min kvällsdrink. Här kommer den sanna effekten av 3-4 liter coca cola light om dagen fram. All energi i kroppen går nog just nu åt att hålla igång livsfunktioner och jag är hela tiden trött och har sovit flera gånger idag, dessutom fryser jag en hel del vilket är ytterst ovanligt för mig som annars är som en kamin.

Lyckades till slut ta ett nytt blodsocker prov iallafall.
Blodsocker - 11,5 mmol/l
En rejäl förbättring från igår.

Jag är lyckligt lottad som har min fru som tar hand om vardagssysslorna medan jag ligger avdäckad och tycker synd om mig själv. Älskar dig, Jenny!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig oxå Hunny-Bunny!

Jag är så otroligt stolt och imponerad över hur bra du klarat dig denna första dag!

Nedräkningen har verkligen börjat!

Jag tar så gärna hand om hemmet, Tuva och dig. Du skulle göra samma sak för mig!

*meep meep*